Trgovina neće ispravno raditi u slučaju kada su kolačići onemogućeni.
Ova stranica koristi kolačiće
Koristimo kolačiće kako bi Vam pružili bolje korisničko iskustvo. U skladu s novim smjernicama privatnosti, moramo Vas upitati za pristanak prilikom korištenja kolačića.Saznajte više.
Ovi su kolačići neophodni kako bi internetska stranica radila i ne mogu se isključiti. Oni su uobičajeno postavljeni kao odgovori na Vaše zahtjeve za usluge, poput postavki zaštite osobnih podataka, ispunjavanje ili odjavljivanje obrazaca. Možete postaviti da Vaš preglednik odbija kolačiće ili Vam javlja o njima - ali neki dijelovi stranice tad neće raditi. Ovi kolačići ne spremaju nikakve informacije kojima Vas se može identificirati.
Ovi kolačići omogućavaju nam brojati posjete i promet kako bismo mogli poboljšati rad naše internetske stranice. Oni nam pomažu prepoznati koje se stranice posjećuju te kako se posjetitelj kreće po stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju su anonimni. Ako odbijete korištenje ovih kolačića, nećemo znati kad posjećujete stranicu te nećemo moći pratiti njezin rad.
Ove kolačiće mogu na našu stranicu postaviti naši oglašivački partneri. Mogu ih koristiti te tvrtke kako bi izgradile profil Vaših interesa te prikazali relevantne oglase na našim stranicama. Oni ne spremaju osobne podatke. Ako odbijete ove kolačiće, iskustvo oglasa neće biti prilagođeno.
Da, imamo fizičku trgovinu na adresi Ante Kovačića 31, 10432 Bregana.
Koje Vam je radno vrijeme?
Radno vrijeme nam je radnim danom od 8 do 16 sati, a subotom od 9 do 13.
Gdje možemo poslati robu na povrat ili servis?
Adresa za servis i povrat je: Ante Kovačića 31, 10432 Bregana. Robu obavezno zapakirajte u originalnu ambalažu koju ćete spakirati u zasebnu kutiju kako se originalna ambalaža i proizvod ne bi oštetili. U kutiju, ukoliko se radi o povratu obavezno na poleđini računa napišite IBAN na koji možemo izvršiti povrat.
Hoće li me dostavljač kontaktirati?
Ako ostavite broj mobilnog telefona dostavljač će Vam poslati SMS poruku s okvirnim vremenom u kojem možete očekivati dostavu.
Jesu li proizvodi koje prodajete novi ili rabljeni?
Prodajemo isključivo nove proizvode.
Izdajete li e-račun?
Da, izdajemo e-račune svima kojima je potrebno.
Izdajete li R1 račun?
Da, izdajemo R1 račune. Kako bi smo ga mogli izdati, obvezno navedite točan naziv poslovnog subjekta i OIB.
Kada će mi biti dostava?
Ukoliko napravite narudžbu radnim danom do 13 sati paket šaljemo isti dan, a dostava će biti sljedeći radni dan.
Zašto ne uspijevam platiti karticom?
Ne primamo Diners kartice;
Niste uspješno obavili proces autorizacije kartice;
Na svom računu nemate dovoljno novca za obavljanje kupovine;
Zbog nekog tehničkog problema, primjerice, "pucanja veze" između trgovine i vaše banke.
Pokušavate platiti na rate. Ne omogućavamo plaćanje na rate.
Imate li proizvode na skladištu?
U pravilu sve proizvode držimo na skladištu. Ukoliko neki proizvod nemamo na skladištu nećete ga moći dodati u košaricu. Naša internet trgovina je vrlo transparentna i u opisu svakog proizvoda je napisano pravo stanje na skladištu.
Dostavljate li izvan Hrvatske?
Ne, kako bismo održali visoku kvalitetu usluge ne dostavljamo izvan Hrvatske.
Dolaze li vaši proizvodi s uputama i jamstvom?
Da, gdje god su upute potrebne i/ili roba dolazi sa jamstvom šaljemo upute i jamstvo.
Mogu li naručiti telefonom?
Da, naravno. Slobodno nas nazovite. Mi smo ovdje da Vam pomognemo.
Da li su cijene na vašoj stranici sa PDV-om?
Da, cijene na našoj internet trgovinu izražene su s PDV-om.
Platite karticom, preko PayPala, uplatom na račun ili odaberite plaćanje pouzećem i platite dostavljaču. Više o načinima plaćanja... Ne može jednostavnije.
Dostava je uvijek besplatna. Više o dostavi... Naručene proizvode predajemo dostavnoj službi svaki radni dan u 14h. Dostava u pravilu traje 1 do 2 radna dana. Ako imate problema s naručivanjem slobodno nas kontaktirajte. Ako želite dobiti R1 račun samo unesite OIB i naziv poduzeća u pripadajuće kućice. Stvarno nije komplicirano.